Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
Strategická analýza
Dvořák, Miroslav ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici Skupiny Renault na současném automobilovém trhu s pomocí nástrojů strategické analýzy. V teoretické části jsou popisovány metody strategické analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, které jsou následně aplikovány i v praktické části. Zvláštní důraz je kladen na analýzu odvětví a produktového portfolia. V této práci je vypracována i základní finanční analýza, která dává přehled o finanční situaci celé Skupiny, a především o jednotlivých vlivech na výsledek jejího hospodaření. Na závěr je vypracována SWOT analýza, která shrnuje dílčí analýzy do jednoho celku, a na níž navazuje doporučení pro další vývoj nejen celé Skupiny ale i jednotlivých automobilek.
Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
Konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu
Dykastová, Gabriela ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Fialová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce zkoumá konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu z hlediska vztahu k zákazníkovi. Zaměřuje se na aspekty, které přímo ovlivňují jeho rozhodnutí ohledně koupi nového automobilu. Cílem bakalářské práce je vytvořit přehled hlavních konkurenčních výhod a nevýhod francouzských a českých výrobců osobních automobilů na českém a francouzském trhu na základě analýzy a následné komparace získaných informací. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje problematiku konkurenceschopnosti automobilového průmyslu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu jednotlivých francouzských a českých značek a možnosti jejich konkurenceschopnosti v České republice a ve Francii. Třetí kapitola se věnuje analýze a komparaci konkurenceschopnosti automobilového průmyslu obou zemí. Závěrem práce je zjištění, že všichni zkoumaní výrobci umně využívají své konkurenční výhody na domácím trhu díky svým charakteristickým přednostem, nicméně na rozrůstajícím se segmentu trhu s elektromobily mají v obou zemích výraznou převahu francouzské automobilky.
Vliv globalizace na Renault Group
Diviš, Petr ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv globalizace na společnost Renault Group. Hlavním cílem práce je potvrdit či vyvrátit, jestli Renault Group je ovlivněn globalizací a dokázat to na konkrétních příkladech. Nejprve se tato práce zabývá obecnou definicí globalizace, následně společností Renault Group. Závěrečná kapitola je následně prolnutí poznatků první a druhé kapitoly.
Aktivity firmy Renault ve vybraných zemích střední a východní Evropy
Turková, Helena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá historií značky Renault a Dacia a sleduje vývoj spolupráce těchto značek. Popisuje model Dacia Logan, jeho silné a slabé stránky, další možná pokračování projektu X90. Práce se dále zabývá utvářením ceny na trhu a možnostmi jejího ovlivnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.